مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-07سياسي

از برگزاری کاروان شادی تا نصب پرچم 360 درجه جهت استقبال از یوم الله22 بهمن


شهردار منطقه 11 تهران در آستانه چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب، بخشی از اقدامات و برنامه های فرهنگی، اجتماعی و خدمات شهری را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران ا اشاره به اقدامات فرهنگی، اجتماعی و خدمات شهری در استانه ایام ا.

دهه فجر گفت: با توجه به فرا رسیدن این ایام تلاش می کنیم فضایی مناسب برای برگزاری جشن ملی انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

شهردار منطقه 11 افزود: ترویج ارزش های امام راحل و شهدا، تعمیق و گفتمان درباره انقلاب اسلامی ، ترویج راه امام(ره) و تقویت پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران  برای جوانان و تمامی اقشار جامعه از اهداف اصلی ما در گام دوم انقلاب است.

سید محمد موسوی تجدید میثاق با شهدا و تکریم خانواده شهدا ، تهیه و نصب بنر در منطقه برای نوشتن خاطره و دلنوشته شهروندان بر روی آن، برپایی جشن انقلاب اسلامی با همکاری مساجد، نور افشانی در 43 نقطه منطق ، برگزاری کاروان شادی و سرود در سطح منطقه ،آذین بندی کوچه های محل سکونت خانواده های شهدا، برگزاری تور یک روزه دانش آموزان برای تقویت هویت انقلابی را بخشی از برنامه های فرهنگی و اجتماعی در این ایام بیان کرد و گفت: تعامل با نهاد های مردمی، ایستگاه های فرهنگی هنری در سطح منطقه، توزیع پرچم و اجرای فعالیت های گسترده ایام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری کاروان شادی تا نصب پرچم 360 درجه جهت استقبال از یوم الله22 بهمن

از برگزاری کاروان شادی تا نصب پرچم 360 درجه جهت استقبال از یوم الله22 بهمن