مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-07بين الملل

روایت های خبری آمریکا چقدر قابل اعتماد است؟


یک شبکه روسی در گزارشی نوشت، آمریکا در طول تاریخش از «تهدید قریب الوقوع» برای ایجاد هراس در جامعه و توجیه جنایات خود استفاده کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه شبکه راشا تودی در گزارشی نوشت، مقامات واشنگتن بارها اظهار داشته اند روایتی از وقایع مختلف ارائه می کنند قابل اعتماد است اما پس از مدتی دروغگویی آن ها برملا شده است.

راشا تودی می نویسد، فقط ظرف یک روز دو سخنگوی دولت آمریکا در پاسخ به خبرنگاران درباره شفاف سازی و ارائه شواهد درباره دو واقعه مهم، آن ها را به جانب داری از روسیه و داعش متهم کردند.

تلاش برخی رسانه های آمریکایی برای ایجاد حقایق عینی به جای تبدیل شدن به گرته بردارهای روایت دولت و مقاماتش، به صورت خیانت به کشور و وفاداری به دشمن تلقی می شود.

مورد اول، حین برگزاری نشست خبری جنیفر ساکی سخنگوی کاخ سفید پس از کشته شدن سرکرده داعش در استان ادلب رخ داد.

پیش از آن جو بایدن رییس جمهور آمریکا در پیامی تصویری اعلام کرد سرکرده داعش در اقدامی بزدلانه و در حالی که زنان و کودکان در ساختمان محل اختفایش حضور داشتند، تمام طبقه سوم ساختمان را منفجر کرد.

در نشست خبری ساکی، خبرنگار رادیو ان پی آر از او پرسید: می دانم که آمریکا در بیانیه خود اعلام کرده که سرکرده داعش خودش را منفجر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت های خبری آمریکا چقدر قابل اعتماد است؟

روایت های خبری آمریکا چقدر قابل اعتماد است؟