مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-07سياسي

نقشه های دشمنان با جهاد تبیین نقش بر آب شود


استاندار همدان با بیان اینکه امروز تنها وسیله ای که دشمنان انقلاب به آنها تمسک جسته اند، تحریف تاریخ و واقعیت ها است، گفت: با جهاد تبیین باید این تحریف ها و نقشه های دشمنان بر آب شود.

- به گزارش، علیرضا قاسمی فرزاد دوشنبه در هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ضمن شرکت در مراسم بزرگداشت روز نیروی هوایی و حضور در پایگاه شهید نوژه همدان، گفت: دوران قبل از انقلاب اسلامی دورانی سیاه و تاریکی بود که رژیم ستم شاهی آن را رقم زد.

وی با بیان اینکه رژیم پهلوی اول که از سال های آغازین 1300 با حمایت و کمک انگلیسی ها شروع شد، تا جایی که می توانست در جهت ظلم و ستم از هیچ اقدامی فروگذار نکرد، اظهار کرد: پهلوی اول در جهت از بین بردن آثار و ریشه های فرهنگی تمام تلاش خود کرد و در نهایت خود نیز قربانی مطامع متجاوزان و مستکبران شد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: پهلوی دوم نیز که تحت تعلیم انگلیسی ها بود، با حمایت آمریکایی ها به رأس کار آمد تا منافع آن ها را تأمین کند.

وی با اشاره به این که در زمان رژیم پهلوی دوم، با تمام توان کشور به سمت وابستگی پیش رفت، و دست نیروهای خارجی، برای چپاول و غارت سرمایه های این کشور، باز گذاشته شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی توانست در بسیاری از زمینه ها این خفت و ذلت را کنار بزند و سیادت و بزرگی را برای ما به ارمغان بیاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه های دشمنان با جهاد تبیین نقش بر آب شود

نقشه های دشمنان با جهاد تبیین نقش بر آب شود