مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-07اقتصادي

تلاش برای احیاء کشت پنبه در اشتهارد


قبلا اشتهارد به عنوان قطب کشت پنبه کشور مطرح بود ولی طی سال های قبل به دلایلی مثل بالا رفتن ارزش افزوده زمین و افزایش تغییر کاربری ها، - ایسنا/البرز فرماندار اشتهارد گفت: قبلا اشتهارد به عنوان قطب کشت پنبه کشور مطرح بود ولی طی سال های قبل به دلایلی مثل بالا رفتن ارزش افزوده زمین و افزایش تغییر کاربری ها، در کشت این محصول ضعیف شده ولی به دنبال این هستیم که این مزیت را دوباره احیاء کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم کردلو روز دوشنبه 18 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرستان اشتهارد عصر فردا (19 بهمن) میزبان استاندار البرز و هیئت همراه است، اظهار کرد: در ایام دهه فجر 28 پروژه در این شهرستان افتتاح و دو پروژه هم کلنگ زنی می شود.

وی ادامه داد: 16 از این پروژه ها دواتی و 12 مورد از آنها هم مربوط به بخش خصوصی است که برای بهره برداری از آنها حدود 4 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی توضیح داد: البته افتتاح پروژه در اشتهارد تنها به ایام دهه فجر محدود نیست و بنا شده در سال آینده هر ماه یک واحد تولیدی یا صنعتی در این شهرستان به بهره برداری برسد.

این مسئول با اشاره به ظرفیت اشتهارد در حوزه صنعت گفت: در حال حاضر حدود 2800 واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان فعالیت دارند که برخی از آنها نه تنها در کشور بلکه در منطقه نیز منحصر به فرد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای احیاء کشت پنبه در اشتهارد

تلاش برای احیاء کشت پنبه در اشتهارد