مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-07ورزشي

زنگ خطر سقوط برای رایکا/ احتمال حضور مجدد پیروز قربانی در جمع بابلی ها


پس از نتایج ضعیف و بعد از استعفای علی لطیفی از هدایت رایکای بابل زمزمه هایی مبنی بر بازگشت دوباره پیروز قربانی به رایکا شنیده می شود و حالا این باشگاه با چالشی جدید مواجه شده است.

- خبرگزاری فارس ـ سرویس ورزشیباشگاه رایکای بابل تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور، این روزها حال و روز خوشی ندارد و بعید نیست با این وضعیت، آخر فصل مازندران تنها نماینده خودش را در لیگ دسته اول فوتبال کشور از دست بدهد.

بعد از استعفای علی لطیفی از هدایت رایکا، اما حالا در فضای مجازی و گروه های هواداری، زمزمه هایی مبنی بر بازگشت دوباره پیروز قربانی به رایکا شنیده می شود.

 تیم رایکای بابل تنها نماینده مازندران در لیگ دسته یک که روزهای بحرانی را سپری می کند، این هفته در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته یک در مصاف خانگی پذیرای شمس آذر قزوین بود و در حالی که نیاز مبرمی برای صید سه امتیاز خانگی داشتند با تساوی یک بر یک، همچنان روی ریل ناکامی قرار دارد.

علی لطیفی سرمربی نه چندان موفق بابلی ها که در 6 تجربه حضورش روی نیمکت رایکا، تنها 2 امتیاز مقابل خوشه طلایی ساوه و شمس آذر قزوین به دست آورد تا با 16 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار گیرد تا با این نتایج ضعیف، از گزینه های سقوط به لیگ دسته دوم نام برده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر سقوط برای رایکا/ احتمال حضور مجدد پیروز قربانی در جمع بابلی ها

زنگ خطر سقوط برای رایکا/ احتمال حضور مجدد پیروز قربانی در جمع بابلی ها