مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-07پزشكي

ابتلای 12 نفر از اطفال به امیکرون در آباده


رییس شبکه بهداشت آباده از ابتلای حدود 12 نفر از اطفال به امیکرون و بستری آنها در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر کامران مهدوی با بیان اینکه ما در ابتدای پیک ششم هستیم و درصد انتقال در کودکان نوجوانان و جوانان بیشتر از افراد مسن است افزود: 12 نفر از اطفال در بخش اطفال بیمارستان امام خمینی (ره) آباده بستری هستند و مراجع کنندگان اکثراً دارای علائم شبیه سرماخوردگی هستند که در اطفال و سنین پایین به مراکزپزشکی و مطب ها روند رو به افزایشی نشان می دهد.

وی تصریح کرد: علائم این بیماری در ابتدا شیوع شده و از همه شهروندان عزیز می خواهم که نکات ایمنی را بسیار جدی گرفته و رعایت کند.

این مقام مسئول در خصوص علت بیماری دانش آموزان تاکید کرد: این بیماری ارتباط مستقیم با تجمعات دارد و افزایش شیوع در دانش آموزان است و عامل شیوع تجمعات بوده چه در مدرسه و دیگر اماکن وآنچه مسلم است عدم رعایت شیوه نامه ها نیز تأثیر داشته است.

دکتر مهدوی افزود: همانطور که در ستاد مدیریت بحران اعلام شد مدارس تا اطلاع ثانوی باید غیر حضوری و ادامه داشته باشد و همچنین بخشنامه های صادره از سوی استاندار ی نیز مد نظر قرارگرفته شود.

رییس بیمارستان امام خمینی آباده نیز در ادامه اظهار داشت: از دو هفته پیش با پیک جدید بیماری را افزایش بالای مراجعات اطفال ذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 12 نفر از اطفال به امیکرون در آباده

ابتلای 12 نفر از اطفال به امیکرون در آباده