مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-07سياسي

هویت دینی راز مانایی انقلاب اسلامی/ بازدارندگی دفاعی کشور ناشی از تفکر انقلابی است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه هویت دینی راز مانایی انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته است، گفت: بازدارندگی دفاعی امروز کشور ناشی از توسعه تفکر انقلابی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار شد، با بیان اینکه شاید برای ما که در درون انقلاب هستیم، عظمت و بزرگی این رویداد به درستی قابل درک نباشد، اظهار داشت: برای درک درست آنچه با انقلاب اسلامی محقق شده است باید به بررسی دستاوردهای انقلاب از بیرون و درون نگاهی بیندازیم.

وی ادامه داد: در دسته بندی انقلاب ها در دنیا، برخی از آنها از جناح بندی های جهانی منشعب می شود.

برای مثال ابرقدرتی شرقی یا غربی، به منظور به دست گرفتن اوضاع یک کشور، با تحریک یا استفاده و حمایت از جریان وابسته به خودشان، ساختار یک حکومت را تغییر می دهد.

اما در مورد انقلاب اسلامی ایران هیچکدام از این عوامل دخیل نبود بلکه حتی یکی از اهداف و پایه های شکل گیری آن، مقابله با آمریکا به عنوان یک ابرقدرت جهانی بود.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه، انقلاب اسلامی در اثر کوتای نظامیان نیز رخ نداد و حال سوال اینجاست که منشا انقلاب ما چه بود، توضیح داد: ماهیت اولیه انقلاب اسلامی، نشات گرفته از یک رهبری دینی است که حرکت حکومت پهلوی را در تضاد با اهداف الهی و اسلامی دید و این نگاه با استقبال و پذیرش و حمایت مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت دینی راز مانایی انقلاب اسلامی/ بازدارندگی دفاعی کشور ناشی از تفکر انقلابی است

هویت دینی راز مانایی انقلاب اسلامی/ بازدارندگی دفاعی کشور ناشی از تفکر انقلابی است