مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:322022-02-07فرهنگي

برگزاری نمایشگاه تجسم هنر تا پایان بهمن ماه در زنجان


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نمایشگاه تجسم با حضور 10 استاد و هنرمند برتر حوزه تجسمی استان و با موضوع آزاد در شاخه های مختلف هنرهای تجسمی دایر شده است.

- ابراهیم قاسمی در گفت وگو با ایسنا، درباره برگزاری نمایشگاه تجسم هنر در استان زنجان، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه تجسم نیز مانند اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در استان، یکی از برنامه های کشوری این ایام است که در استان زنجان نیز تا 30 بهمن ماه امسال برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه تجسم هنر با حضور 10 استاد و هنرمند برتر تجسمی استان و با موضوع آزاد در شاخه های مختلف هنرهای تجسمی دایر و 5 اثر نیز از هر یکی از هنرمندان حاضر در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

این مسئول تصریح کرد: حمیدرضا بازرگانی (عکاسی)، حسین بختیاری (خوشنویسی)، مسعود تاران (گرافیک)، امیرحسین صادقیان (کاریکاتور)، ولی الله محمدی (پرفورمنس)، اژدر محمودی (نقاشی قهوه خانه ای)، شهلا منصوری (تصویرسازی)، رضا نجف لو (مجسمه سازی)، ابوالفضل نظری (نقاشی) و محمدمهدی ولی زاده (گرافیک) هنرمندان حضور یافته در نمایشگاه هستند.

قاسمی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه باعث می شود تا علاقه مندان و هنرمندان دیگر بتوانند آثار دیگر هنرمندان استان را مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه تجسم هنر تا پایان بهمن ماه در زنجان

برگزاری نمایشگاه تجسم هنر تا پایان بهمن ماه در زنجان