مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-07فرهنگي

پیمان جبلی نبود، «موقعیت مهدی» ساخته نمی شد/ تجربی و کله خرابم!


هادی حجازی فر درباره سنگ اندازی ها در ساخت سریال «عاشورا» و نسخه سینمایی آن «موقعیت مهدی» بیان کرد که در این کشور کار ساده می خواهند و اینکه صرفا یادواره برگزار کنیم.

- ، هادی حجازی فر کارگردان فیلم موقعیت مهدی در حاشیه اکران این فیلم در خانه جشنواره درباره ژانر این فیلم و اینکه فضای آن ضدجنگ بوده است یا خیر؟ اظهار کرد: ما این داعیه را داریم که دفاع کردیم.

نباید اثر آزاردهنده باشد به نظرم باید همه چیز کنار هم گفته شود و به تصویر کشیده شود.

وی درباره ساخت اثر درباره شهید باکری گفت: این علاقه شخصی من بود، این افراد را به خوبی می شناسم، پدرم در این لشکر بوده است، دو عمویم شهید شده اند، آشنایان من در لشکر عاشورا بوده اند، تمام لحظات اضطراب جنگ را در مقام کودک تجربه کرده ام و چون اینها را می شناسیم ناراحت می شوم که به شاعرانگی اینها توجه نمی شود.

حجازی فر درباره نقش مهدی باکری و چگونگی ایفای آن هم گفت: تکنیک بازیگری ام توکل بود چون اینقدر کار داشتم که نمی دانستم چه می کنم.

وی درباره یکی از سخنان خود که گفته بود دیگر کاری در حوزه دفاع مقدس نمی سازد و اینکه چقدر واقعی بوده است، عنوان کرد: آن موضع گیری واقعی بود مگر اینکه کاری درباره دفاع مقدس بسازم که در آن نه اسلحه باشد نه انفجار.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمان جبلی نبود، «موقعیت مهدی» ساخته نمی شد/ تجربی و کله خرابم!

پیمان جبلی نبود، «موقعیت مهدی» ساخته نمی شد/ تجربی و کله خرابم!