مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-07سياسي

برگزاری دومین دوره مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای در همدان


مرحله استانی دومین دوره مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای در همدان به همت مرکز انتشارات جهاد دانشگاهی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد همدان در حاشیه برگزاری این مسابقه گفت: مرحله استانی دومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای ویژه دانشجویان دانشگاه های استان همدان با شعار فرصتی برای معرفی کتاب های خوب به صورت حضوری یکشنبه 17 بهمن ماه 1400 برگزار شد.

فاطمه عزیزی هرمز اظهار کرد: فراخوان این دوره از مسابقات با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان ازطریق نشر پوستر در فضای مجازی و کانال های تلگرامی دانشگاه ها انجام شد.

وی ادامه داد: در مجموع 32 نفر در بخش دانشجویی و غیر دانشجویی در این دوره ثبت نام کردند، همچنین در این دوره استان همدان بخش ویژه ای با عنوان معرفی کتاب های انقلابی را هم برگزار کرد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان تصریح کرد: این مسابقه فرصتی برای معرفی کتاب های خوب و اثرگذار با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با بهره گیری از ظرفیت های دانشجویان و پاسداشت زبان پارسی برگزار می شود.

وی آشنایی و انس دانشجویان با کتاب و به اشتراک گذاشتن تجربه های کتابخوانی آنان، تقویت مهارت های بیانی و ارتباطی را از دیگر اهداف مهم برگزاری مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین دوره مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای در همدان

برگزاری دومین دوره مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای در همدان