مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 09:172022-02-07سياسي

اهدای 280 سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مناسبت دهه فجر در یزد


مدیرکل کمیته امداد استان یزد تحکیم بنیان خانواده و ترویج ازدواج آسان را دو رویکرد این نهاد دانست و گفت: به مناسبت دهه فجر280 سری جهیزیه تمام ایرانی و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد در استان یزد اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان، محمد شجاعان با اشاره به اهمیت فرا رسیدن یوم الله دهه فجر، بهار انقلاب را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: نهاد کمیته امداد از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است که به دستور امام خمینی ره و با هدف محرومیت زدایی تشکیل شده است.

وی با بیان این که رویکرد این نهاد تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ ازدواج آسان است، افزود: کمیته امداد حضرت امام ره در استان یزد طی 9 ماهه امسال نسبت به پرداخت کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه برای 280 نوعروس اقدا کرده است.

شجاعان گفت: حمایت از زنان بدون همسر برای ازدواج مجدد و تأمین هدیه برای ازدواج پسران تحت حمایت کمیته امداد از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار کمیته امداد در استان یزد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان یزد در ادامه با اشاره به این که طی این مدت چهار میلیارد و 400 میلیون تومان نیز برای کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت و ازدواج آنان هزینه شده، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 280 سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مناسبت دهه فجر در یزد

اهدای 280 سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مناسبت دهه فجر در یزد