مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-07اقتصادي

بهره برداری از پروژه های برق روستایی در شیراز


همزمان با ایام الله دهه فجر، طی مراسمی پروژه های اصلاح و بهینه سازی برق روستایی در شهرستان پاسارگاد استان فارس، افتتاح شد.

- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز دوشنبه 18 بهمن در حاشیه مراسم افتتاح 2 پروژه برق روستایی، گفت: این 2 پروژه اصلاح و بهینه سازی و روشنایی معابر روستایی به ارزش بیش از 16 میلیارد ریال، اجرا و آماده بهره برداری شده بود.

محمدرضا سلاحی گفت: این پروژه ها شامل اصلاح و بهینه سازی شبکه برق و روشنایی معابر روستاهای گمبکان و مبارک آباد از توابع شهرستان پاسارگاد بوده و برای اجرای هر یک از آنها حدود 800 میلیون تومان، اعتبار هزینه شده است.

این مقام مسئول گفت: در روستای گمبکان 1095 متر کابل خودنگهدار، 1500 متر سیم آلومینیومی ، 30 پایه فشار ضعیف، 10 پایه فشار متوسط، یک تابلوی 400 چهار فیدره، به کارگرفته شده و 23 چراغ روشنایی معابر نیز نصب شده است.

سلاحی اضافه کرد: برای اجرای این پروژه در روستای مبارک آباد نیز، 992 متر کابل خودنگهدار، 585 متر سیم روکش دار، 38 پایه فشار ضعیف، 4 پایه فشار متوسط، یک تابلو 400 چهارفیدره، به کار گرفته شده و 40 چراغ روشنایی معابر نیز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز با یادآوری اینکه، 10 شهرستان در استان فارس تحت مدیریت این شرکت است، گفت: در ایام الله دهه فجر امسال، تعداد نه عنوان پروژه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های برق روستایی در شیراز

بهره برداری از پروژه های برق روستایی در شیراز