مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-07بين الملل

عمر توافق بی تضمین مثل برجام چند روز است، نه چند سال!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بیگدلی در گفتگو با روزنامه آرمان، ضمن اعتراف به بی اهمیت بودن اقدام اخیر آمریکا تحت عنوان معافیت های تحریمی گفت: - یک تحلیلگر غربگرا می گوید: اگر هم درباره برجام توافق دوباره ای صورت بگیرد، چند سال بیشتر دوام نمی آورد و از همین حالا باید به فکر نقض آن بود (!) به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بیگدلی در گفتگو با روزنامه آرمان، ضمن اعتراف به بی اهمیت بودن اقدام اخیر آمریکا تحت عنوان معافیت های تحریمی گفت: معافیت های هسته ای برای ایران خیلی اهمیت نداشته است و به نظر می رسد که نیاز باشد تا آمریکا اقدامات بیشتری برای رضایت ایران انجام دهد.

بایدن آن چه را که ترامپ برای همکاری های هسته ای در سال 2020 ذیل تحریم قرار داد امروز مورد معافیت قرار گرفته و این یک اقدام فنی است که در گذشته نیز آمریکا مجوز آن را به ایران داده بود.

این معافیت های تحریمی سبب می شود تا برای مثال ایران و روسیه بتوانند در آب سنگین اراک و راکتور تحقیقاتی تهران همکاری داشته باشند.

درست است که این یک اقدام مثبت است، اما باید توجه داشت که ایران از این مراحل عبور کرده و این اقدام آمریکا به تنهایی نمی تواند راهگشا باشد و باید بیشتر سر کیسه را شل کنند تا یک توافق خوب در وین شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر توافق بی تضمین مثل برجام چند روز است، نه چند سال!

عمر توافق بی تضمین مثل برجام چند روز است، نه چند سال!