مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 22:572022-02-06ورزشي

آذرباتری ارومیه به لیگ دسته یک والیبال کشور سقوط کرد


تیم والیبال آذرباتری ارومیه امروز یکشنبه 17 بهمن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با شکست سه بر یک مقابل تیم مقاومت شهداب یزد به لیگ دسته یک کشور سقوط کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیست و چهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها امروز (یکشنبه 17 بهمن ماه) با هفت دیدار در شهرهای آمل، اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، گنبد، رفسنجان و گرگان پیگیری شد.

در آخرین بازی هفته بیست وچهارم، تیم مقاومت شهداب یزد با کسب امتیازات 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر 18 در ست های دوم، سوم و چهارم پیروز میدان شد و آذرباتری ارومیه نیز در ست اول به پیروزی 25 بر 20 رسید.

برای این دیدار، علیرضا شاه علی، امیررضا آفتاب آذری، امیر افشار، بابک موسوی، سینا زینالی، رضا محمود آذری و حسین سلیمان اهری ترکیب اولیه آذرباتری ارومیه بودند و رضا عابدینی، سلیم چپرلی، شهروز همایون فر، امین اسماعیل نژاد، سهند الهوردیان، بهزاد حیدری و امیراصغر میرحسینی به میدان رفتند.

دیدار رفت 2 تیم در یازدهم با نتیجه سه بر صفر به سود مقاومت شهداب یزد تمام شده بود.

عباس امانی و حمید حق بین نظارت فنی و داوری این رقابت 110 دقیقه ای را انجام دادند و قادر صادقی و محمدرضا درفش کاویان نیز داوران اول و دوم بازی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذرباتری ارومیه به لیگ دسته یک والیبال کشور سقوط کرد

آذرباتری ارومیه به لیگ دسته یک والیبال کشور سقوط کرد