مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 21:172022-02-06ورزشي

بهره برداری از پیاده راه خیابان ارم در روزهای آینده


فاز سوم پیاده راه خیابان ارم یکی از پروژه های خوب برای آرامسازی اطراف حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) است که در روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقاییان نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگاران در توضیح افتتاح پروژه های شهری به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر 100 پروژه شهری با مبلغ نزدیک به 10 هزار میلیارد ریال در اختیار شهروندان عزیز قرار می گیرد.

وی با اشاره به افتتاح 12 پروژه در مرحله اول گفت: از جمله پروژه های شاخصی که در نخستین مرحله افتتاح پروژه های دهه فجر امسال بهره برداری شد، مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای جودی در منطقه 5 شهرداری قم و محله اسماعیل آباد است.

شهردار قم با اشاره به اینکه پروژه هایی که در قالب طرح قم در مسیر تحول افتتاح می شوند در دو حیطه سخت افزاری و نرم افزاری قرار دارند اضافه کرد: فاز سوم پیاده راه خیابان ارم یکی از پروژه های خوب برای آرامسازی اطراف حرم مطهر است که در روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی به آماده سازی ساختمان های اداری شهرداری های مناطق دو و سه اشاره کرد و افزود: فاز نخست بوستان زائر از دیگر پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال است که قسمتی از بوستان هزار هکتاری را تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پیاده راه خیابان ارم در روزهای آینده

بهره برداری از پیاده راه خیابان ارم در روزهای آینده