مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 19:572022-02-06سياسي

گلایه های شورایی از کمبود امکانات/از نبود آب و قیر تا«بابکت»


نماینده شورای شهرستان طارم در شورای استان با اشاره به اینکه در برخی روستاهای بالادست طارم حتی آب آشامیدنی نیز وجود ندارد، گفت: مسؤولان باید برای حل این مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان،  جواد محمدی در جلسه شورای استان مشکل راه و آب را دو مشکل عمده این شهرستان برشمرد و اظهار داشت: طارم آب دارد، اما به درستی مدیریت نمی شود می توان با ایجاد سدهای مخزنی و معیشتی این مشکل را رفع کرد.

نماینده شورای شهرستان طارم در شورای استان زنجان با اشاره به اینکه در برخی روستاهای بالادست طارم حتی آب آشامیدنی نیز وجود ندارد، افزود: تامین سالن مدیریت بحران، حمایت از سرمایه گذاری برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداری ها، تجهیز راهدارخانه ها و نیز ایجاد محلی امن برای اسکان مردم در شرایط زلزله و بحران را خواستار شد.

نماینده شهرستان خدابنده در شورای استان نیز با انتقاد از فعالیت نامتعارف معادن در این شهرستان گفت: اکثر شهرداری های شهرستان خدابنده در پی فعالیت معادن متضرر شده اند و زیرساخت ها از جمله آسفالت ها خسارت دیده و مسیرهای عبور و مرور و لوله های آب کاملا از بین رفته است.

اوصانلو همچنین خواستار تکمیل پروژه آسفالت شهر گرماب شد و گفت: با توجه به این که گرماب به دلیل واقع شدن غار کتله خور شهری توریستی محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های شورایی از کمبود امکانات/از نبود آب و قیر تا«بابکت»

گلایه های شورایی از کمبود امکانات/از نبود آب و قیر تا«بابکت»