مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 19:422022-02-06فرهنگي

موقعیت مهدی یک سند تصویری است


هادی حجازی فر با بیان اینکه باید فیلم هایی که آدم ها را بیدار می کند ساخته شود بیان کرد: ما یک ریال اسراف نکردیم یا پولی غیب نشد و مسئولیت قانونی و شرعی همه چیز را برعهده می گیرم.

- هادی حجازی فر با بیان اینکه "باید فیلم هایی که آدم ها را بیدار می کند ساخته شود" بیان کرد: ما یک ریال اسراف نکردیم یا پولی غیب نشد و مسئولیت قانونی و شرعی همه چیز را برعهده می گیرم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست خبری فیلم موقعیت مهدی ساخته هادی حجازی فر در هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

حبیب والی نژاد که با عنوان تهیه کننده این فیلم در نشست حاضر شد، درباره نقش بنیاد مستضعفان در تولید این فیلم، توضیح داد: وقتی سازمان صدا و سیما گفت این فیلم ساخته شود، فارابی، بنیاد روایت فتح و بنیاد مستضعفان هم متقاضی همکاری بودند اما از همان ابتدا بنیاد مستضعفان برای ساخت کمک کرد و حضور داشت.

هادی حجازی فر که در موقعیت مهدی در نقش مهدی باکری حضور دارد و کارگردانی فیلم را هم برعهده داشته، بیان کرد: ما بیش از دو سال است که درگیر این کار هستیم و بنا به دلایلی که دوست ندارم بیان شود، این کار 10،12 بار متوقف شد.

او درباره بازی در این نقش بیان کرد: بازی در آن خیلی ماجرا داشت، در ابتدا بازیگری آن به من پیشنهاد شد و من گفتم درصورتی در این نقش بازی می کنم که آن را کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت مهدی یک سند تصویری است

موقعیت مهدی یک سند تصویری است