مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-06اقتصادي

شهرک تخصصی رمز ارز فریدن آماده افتتاح است


 مدیرعامل نخستین شهرک تخصصی رمز ارز کشور در شهرستان فریدن از اعلام آمادگی افتتاح مرحله(فاز) اول این مجموعه صنعتی در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/اصفهان  مدیرعامل نخستین شهرک تخصصی رمز ارز کشور در شهرستان فریدن از اعلام آمادگی افتتاح مرحله(فاز) اول این مجموعه صنعتی در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

امین خانجانی، اظهار کرد: بهره برداری از مرحله نخست شهرک تخصصی رمز ارز فریدن مشروط به اخذ آخرین جواز و به تعبیری مجوز نهایی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی ادامه داد: در صورت تأییدیه نهایی در سایت بهین یاب یا همان درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت، فاز اول در این ایام بهره برداری خواهد شد.

این فعال صنعتی اضافه کرد: با این وجود عملیات اجرایی در شهرک متوقف نشده و با جدیت در حال پیشرفت است، اکنون مراحل اول و دوم شهرک شامل مزرعه استخراج ارز دیجیتال (فارم) در زیربنای سه هزار مترمربع بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی نخستین شهرک تخصصی رمز ارز کشور، خانجانی با بیان اینکه تجهیزات مورد نیاز همچون دستگاه های تخصصی و دیگر وسایل مانند قفسه ها، هواکش، پَنل های مورد نیاز و دیگر موارد به صورت 100 درصدی تأمین شده است، تصریح کرد: نصب وسایل و ادوات از حدود یک ماه قبل آغاز و در نهایت تکمیل ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک تخصصی رمز ارز فریدن آماده افتتاح است

شهرک تخصصی رمز ارز فریدن آماده افتتاح است