مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-06اقتصادي

کلنگ زنی بزرگترین واحد زنجیره مرغ تخمگذار کشور در همدان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی بزرگترین واحد زنجیره مرغ تخمگذار کشور در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی بزرگترین واحد زنجیره مرغ تخمگذار کشور در این شهرستان خبر داد.

احمد قدیمی گرجای با بیان اینکه طرح فوق با نام واحد زنجیره مرغ سبز دشت فدک در دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی شد و این طرح به عنوان بزرگترین زنجیره تولید مرغ تخمگذار کشور خواهد بود، گفت: از مجموع 46 واحد مرغ تخمگذار استان همدان 10 واحد مربوط به شهرستان همدان بوده که با ظرفیت 438 هزار قطعه،21 درصد از مجموع استانی را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: از مجموع 4 واحد تولید پولت تخمگذار استان یک واحد با ظرفیت 43000 قطعه، 25 درصد از تولید استان مربوط به شهرستان همدان است.

قدیمی با اشاره به اینکه طرح کلنگ زنی شده فوق با اعتباری افزون بر 1600 میلیارد تومان برای 280 نفر بطور مستقیم اشتغال کرده است، افزود: این زنجیره شامل واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت 800 هزار قطعه ، پولت تخمگذار با ظرفیت 300 هزار قطعه، مرغ مادر تخمگذار با ظرفیت 50 هزار قطعه، کارخانه تولید دان و کارخانه کود خشک کنی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی بزرگترین واحد زنجیره مرغ تخمگذار کشور در همدان

کلنگ زنی بزرگترین واحد زنجیره مرغ تخمگذار کشور در همدان