مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-06سياسي

رفتار غیرانسانی نیروی شهرداری احساسات مردم را جریحه دار کرد


نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رفتار زننده از سوی نیروهای شهرداری سبب جریحه دار شدن کرامت انسانی، احساسات مردم و مخدوش شدن چهره نیروهای شهرداری در افکار عمومی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا احمدی امروز در پنجاهمین جلسه علنی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: روز گذشته در فضای مجازی  فیلمی از برخورد غیرقانونی و غیرانسانی مامور شهرداری پخش شد که شهرداری به هیچ وجه نمی خواهد چنین برخوردهایی با شهروندان صورت گیرد.

وی  ابراز کرد: چنین رفتارهای زننده سبب جریحه دار شدن کرامت انسانی، احساسات مردم و مخدوش شدن چهره نیروهای شهرداری در افکار عمومی می شود.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بهتر است ضمن برخورد قاطع ، جدی و صریح با این رفتارها علت این رفتارها ریشه یابی شده و جهت جلوگیری اقداماتی اتخاذ شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه افزود: در گزینش و آموزش باید تجدید نظر شود و اقداماتی انجام شود که شاهد تکرار چنین رفتارهایی نباشیم.

وی با بیان اینکه همکاران ما در شورا و شهرداری چنین رفتارهایی را محکوم می کنند، ادامه داد:عموم مردم انتظار دارند تدابیری شود که در شهرمان شاهد هرچند معدود این اتفاقات نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار غیرانسانی نیروی شهرداری احساسات مردم را جریحه دار کرد

رفتار غیرانسانی نیروی شهرداری احساسات مردم را جریحه دار کرد