مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-06سياسي

عدم ابلاغ طرح تفضیلی شهر بیرجند موجب سردرگمی مردم شده است


پیرامون تخلفات ساخت و ساز نمی توان تنها مردم و شهروندان هم استانی را مقصر دانست چرا که طرح تفصیلی شهر بیرجند هنوز ابلاغ نشده است.

- ، حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا صبح یکشنبه در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم امری فرا قوه، علمی و فنی است و نیازمند همکاری همه دستگاه ها است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به قانون جدید التصویب اطفال و نوجوانان بیان کرد: در این قانون وظایفی برای دستگاه های اجرایی پیرامون حمایت از اطفال بزه دیده مشخص شده است.

وحدانی نیا پیرامون مسائل مرتبط با کمیسیون ماده 100 ادامه داد: کمیسیون ماده 100 اگر بخواهد به همان روال قبلی ادامه پیدا کند، بی شک تخلف زا خواهد بود.

وی گفت: البته در زمینه که باید این موضوع را از متولیان امر مطالبه کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی در زمینه بحث زباله گردی و مسائل و حاشیه های مرتبط با آن افزود: به نظر می رسد برای حل این مشکل در وهله اول شهرداری باید تفکیک زباله از مبدأ را نه در حرف که در عمل اجرایی شود.

وحدانی نیا یادآور شد: اما در این زمینه خودش شهروندان نیز باید با احساس مسئولیت تفکیک زباله های خشک از تر را در منزل داشته باشند تا شاهد صحنه های تلخی چون زباله گردی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ابلاغ طرح تفضیلی شهر بیرجند موجب سردرگمی مردم شده است

عدم ابلاغ طرح تفضیلی شهر بیرجند موجب سردرگمی مردم شده است