مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-06اقتصادي

2 پروژه عمرانی و تولیدی در تبریز به بهره برداری رسید


همزمان با ایام الله دهه ی فجر، دو پروژه عمرانی و تولیدی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در تبریز به بهره برداری رسید.

- با حضور تراب محمدی پروژه ی گام زدایی از خوراک بنزن پتروشیمی تبریز با هدف افزایش سالانه 60 هزار تن محصول استراتژیک بنزن، به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این طرح جدید و با توجه به افزایش ظرفیت تولید اتیلن پتروشیمی تبریز پس از اتصال به خط اتیلن غرب و برنامه افزایش مصرف خوراک گاز مایع در کوره های الفین، این پتروشیمی، خوراک کافی و مطمئنی برای ساخت استایرن منومر جدید و به دنبال آن توسعه زنجیره محصولات پلی استایرنی در اختیار خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، بهره برداری از یک واحد هتل آپارتمان با سرمایه گذاری 31 میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز دومین پروژه ی افتتاح شده توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بود که این هتل آپارتمان با چهار طبقه ی سازه ای و ظرفیت 50 تخت در منطقه آبرسان تبریز از جمله پروژه های اقامتی استان است که با افتتاح آن، تعداد مجموعه های اقامتی استان به 26 مجموعه افزایش یافت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پروژه عمرانی و تولیدی در تبریز به بهره برداری رسید

2 پروژه عمرانی و تولیدی در تبریز به بهره برداری رسید