مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-06سياسي

پروژه های عمرانی باید در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد


پروژه های عمرانی باید در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

- ، بهمن امیری مقدم ظهر امروز یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای چهر از توابع شهرستان هرسین که با حضور معاونین عمرانی و اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان هرسین به دارالمومنین مشهور است و عالمان و شخصیت های ممتاز مذهبی این دیار در کشور و دنیای اسلام شناخته شده هستند.

وی با اشاره به نقش آفرینی برجسته مردم هرسین در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: هرسین یکی از شهرستان های بسیار اثرگذار در دوران دفاع مقدس بود و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و ما به عنوان خدمتگزار باید بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

استاندار کرمانشاه خدمات گسترده و همه جانبه انقلاب اسلامی را با وضعیت دشوار مردم در دوران رژیم پهلوی غیرقابل مقایسه دانست و تصریح کرد: در پیش از انقلاب اسلامی، روستاهای کرمانشاه، برق، گاز و تلفن نداشتند و مردم از آب چشمه ها استفاده می کردند ولی امروز به برکت جمهوری اسلامی از این زیرساخت ها بهره مند شده اند.

امیری مقدم بیان کرد: مردم استان کرمانشاه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی زیر بمباران بودند و فرزندانشان در جبهه های جنگ دلاورانه با دشمن مقابله می کردند و این مردم مقاوم و قهرمان شایسته بهترین خدمات هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی باید در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد

پروژه های عمرانی باید در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد