مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-06سياسي

معرفی ایده های برتر رویداد کارآفرینی و نوآوری مشاغل خُرد


اختتامیه رویداد کارآفرینی و نوآوری با محوریت شناسایی کسب و کارهای کم سرمایه و زودبازده در حوزه مشاغل خُرد (مشاغل خانگی) با مشارکت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان اختتامیه رویداد کارآفرینی و نوآوری با محوریت شناسایی کسب و کارهای کم سرمایه و زودبازده در حوزه مشاغل خُرد (مشاغل خانگی) با مشارکت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان برگزار شد.

از پنج ایده راه یافته به مرحله نهایی این رویداد، سه ایده به عنوان ایده برتر و دو ایده نیز شایسته تقدیر شناسایی و تجلیل شدند.

نوع ارائه اطلاعات، نیاز به سرمایه کم و امکان اشتغال بالا و در نهایت مدل ارائه افراد از جمله نکات مورد توجه داوران در این رویداد بود.

هومن سراج، دبیر اجرایی رویداد کارآفرینی و نوآووری امروز (یکشنبه، 17 بهمن ماه) در آیین اختتامیه این رویداد در تالار زیتون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، توجه و حمایت از مشاغل خُرد را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد که این دست همایش ها تلنگری برای شکوفایی ایده پردازی در ذهن جوانان باشد.

وی اعلام کرد: در مرحله نخست رویداد کارآفرینی و نوآووری، تعداد 55 ایده به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت 15 طرح برگزیده و از میان این طرح ‎ها پس دو مرحله داوری، پنج طرح به ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ایده های برتر رویداد کارآفرینی و نوآوری مشاغل خُرد

معرفی ایده های برتر رویداد کارآفرینی و نوآوری مشاغل خُرد