مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-06فرهنگي

آثار سینمایی حوزه هنری در سینماهای ارومیه بر روی پرده می روند


رییس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: همزمان با اکران آثار برتر چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای کشور، 4عنوان فیلم سینمایی در سینماهای کلانشهر ارومیه نیز اکران عمومی می شوند.

- احد هوشمند قره باغ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فیلم های سینمایی ضد، هناس، شادروان و دسته دختران آثار هنری هستند که طی سال جاری به همت سازمان سینمایی حوزه هنری تولید شده و تا 22 بهمن در سینماهای انقلاب و ایران ارومیه هر کدام در دوسانس اکران عمومی می شوند.

وی با اشاره بر موضوع داستانی فیلم های تولید شده در سازمان سینمایی حوزه هنری گفت: فیلم سینمایی ضد به کارگردانی امیرعباس ربیعی درامی سیاسی است که در آن وقایع روزهای ملتهب در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در کنار فیلم سینمایی هناس به کارگردانی حسین دارابی یک درام اجتماعی با زاویه دید زنانه به مقطعی ملتهب از دهه نود و جامعه ایران می باشد که در سینماهای ارومیه اکران می شوند.

هوشمند قره باغ در رابطه با سایر فیلم های حوزه هنری در این دوره از جشنواره، افزود: سازمان سینمایی حوزه هنری در راستای سیاست های خود در خصوص وقایع دوران دفاع مقدس این بار با همکاری بنیاد فارابی فیلم سینمایی دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی با موضوع حماسه سازی های دختران و زنان ایرانی و حضور قهرمانانه آنان در روزهای ابتدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار سینمایی حوزه هنری در سینماهای ارومیه بر روی پرده می روند

آثار سینمایی حوزه هنری در سینماهای ارومیه بر روی پرده می روند