مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-06بين الملل

درخواست رام الله از آمریکا و شورای امنیت؛ جرائم تل آویو را متوقف کنید


وزارت خارجه و مهاجران فلسطینی در یک بیانیه از واشنگتن و شورای امنیت خواستند تا نسبت به توقف تخلفات و جرائم رژیم صهیونیستی اهتمام ورزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه فلسطین از دولت آمریکا و شورای امنیت خواست تا اقداماتی را در جهت توقف جرائم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اتخاذ کنند.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی وزارت خارجه و مهاجران فلسطینی طی یک بیانیه سیاسی اعلام کردند: از دولت آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل متحد می خواهیم تا براساس الزامات پروتکل های مربوط به حقوق بین الملل، تخلفات و جرائم رژیم صهیونیستی را متوقف کنند .

در بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است: اسراییل به عنوان یک موجودیت اشغالگر باید مجبور به اطلاعت از درخواست های بین المللی برای صلح و مشروعیت تصمیمات آن شود؛ تا از هر آنچه که تحت عنوان [نقش] مواضع و نهادهای بین المللی مطرح می شود، حفاظت به عمل  آید .

در این بیانیه همچنین از واشنگتن و شورای امنیت خواسته شده تا به تعهدات قانونی خود پایبند باشند و مسئله اخلاق را در تداوم رنج ملت فلسطین رعایت کنند؛ رنجی که به خاطر اشغالگری و پاک سازی قومیِ گسترده ایجاد شده است.

  وزارت خارجه فلسطین ضمن اشاره به تعجبش از سکوت آمریکایی و بین المللی نسبت به تخلفات و جرائم رژیم صهیونیستی، نادیده گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رام الله از آمریکا و شورای امنیت؛ جرائم تل آویو را متوقف کنید

درخواست رام الله از آمریکا و شورای امنیت؛ جرائم تل آویو را متوقف کنید