مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-06اقتصادي

برای مهاجرت معکوس به روستاهای استان سمنان برنامه ریزی شده است


استاندار سمنان با بیان اینکه توسعه مشاغل خانگی، دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، تولیدات روستایی در حوزه روستاها مَد نظر قرار دارد، گفت: - ، سید محمد رضا هاشمی صبح یکشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه گاز رسانی به روستای عبدالله آباد از توابع شهرستان سرخه به مناسبت دهه فجر با بیان اینکه امروز با اقدامات صورت گرفته، مردم عزیز و صبور روستای عبدالله آباد سرخه از نعمت گاز برخوردار می شوند، تاکید کرد: برای مهاجرت معکوس به روستاها برنامه ریزی شده است.

وی افزود: مباحث گردشگری، بوم گردی، مشاغل خانگی و صنایع دستی در سطح روستاها برای ارتقا شاخص اقتصادی روستا و ایجاد فرصت های شغلی و ثروت، ضرورت دارد تا مورد توجه قرار گیرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه توسعه مشاغل خانگی، دامپروری، کشاورزی، صنایع دستی، تولیدات روستایی در حوزه روستاها مَد نظر قرار دارد، گفت: ما باید زمینه اشتغال را به منظور تحقق ماندگاری روستاییان در روستاها و به تبع آن ایجاد امنیت پایدار در سطح روستاها، فراهم سازیم.

هاشمی با بیان اینکه تولید ثروت به منظور ارتقا شاخص های اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی مناسب در روستاها، امری ضروری و حائز اهمیت است، گفت: توسعه بهره وری در مناطق روستایی در قالب تغییر نوع کشت و استفاده از سیستم های نوین آبیاری و از طریق آموزش، ترویج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مهاجرت معکوس به روستاهای استان سمنان برنامه ریزی شده است

برای مهاجرت معکوس به روستاهای استان سمنان برنامه ریزی شده است