مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-06بين الملل

عراق مرز های شمالی و غربی خود را تقویت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ستاد فرماندهی نیرو های مشترک عراق روز شنبه ضمن گزارش اقدامات خود در تامین امنیت مرز های این کشور با سوریه، - در پی تداوم حملات هوایی ترکیه به شمال عراق و سوریه، ستاد فرماندهی نیرو های مشترک عراق از تقویت امنیت مرز های شمالی و غربی خود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ستاد فرماندهی نیرو های مشترک عراق روز شنبه ضمن گزارش اقدامات خود در تامین امنیت مرز های این کشور با سوریه، از تلاش ها برای بستن شکاف های امنیتی در مرز های شمالی و غربی خبر داد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت عراق واع ستاد فرماندهی نیرو های مشترک از موافقت هیات وزیران با اختصاص بودجه مالی به ساخت قالب های بتنی در برخی مناطق مرزی ناامن خبر داده است.

سرتیپ تحسین الخفاجی سخنگوی ستاد فرماندهی عملیات مشترک عراق بیان کرد: امن سازی مرز بین عراق و سوریه به پایان رسیده و شکاف های امنیتی نیز از طریق افزایش تعداد نیرو های مستقر در آن جا و همینطور نصب دوربین و فعالیت برج های مراقبت بسته شده است .

وی در ادامه با تاکید بر ادامه هماهنکی ها بین وزارت دفاع، منابع مالی دولت و نیرو های حشدالشعبی، از تلاش مستمر در جهت ایجاد یک خط دفاعی دوم در مرز با سوریه، از راه هماهنگی با یگان های ارتش عراق خبر داد؛ یگان هایی که در پشت یگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق مرز های شمالی و غربی خود را تقویت می کند

عراق مرز های شمالی و غربی خود را تقویت می کند