مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 11:222022-02-06بين الملل

عراق، امنیت مرزهای خود با ترکیه و سوریه را تقویت می کند


در پی تداوم حملات هوایی ترکیه به شمال عراق و سوریه، ستاد فرماندهی نیروهای مشترک عراق از تقویت امنیت مرزهای شمالی و غربی خود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ستاد فرماندهی نیروهای مشترک عراق روز شنبه ضمن گزارش اقدامات خود در تامین امنیت مرزهای این کشور با سوریه، از تلاش ها برای بستن شکاف های امنیتی در مرزهای شمالی و غربی خبر داد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت عراق واع ستاد فرماندهی نیروهای مشترک از موافقت هیات وزیران با اختصاص بودجه مالی به ساخت قالب های بتنی در برخی مناطق مرزی ناامن خبر داده است.

سرتیپ تحسین الخفاجی سخنگوی ستاد فرماندهی عملیات مشترک عراق بیان کرد: امن سازی مرز بین عراق و سوریه به پایان رسیده و شکاف های امنیتی نیز از طریق افزایش تعداد نیروهای مستقر در آن جا و همینطور نصب دوربین و فعالیت برج های مراقبت بسته شده است .

وی در ادامه با تاکید بر ادامه هماهنکی ها بین وزارت دفاع، منابع مالی دولت و نیروهای حشدالشعبی، از تلاش مستمر در جهت ایجاد یک خط دفاعی دوم در مرز با سوریه، از راه هماهنگی با یگان های ارتش عراق خبر داد؛ یگان هایی که در پشت یگان های فرماندهی نیروهای مرزی، مستقرند و یک خط پدافندی ایجاد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق، امنیت مرزهای خود با ترکیه و سوریه را تقویت می کند

عراق، امنیت مرزهای خود با ترکیه و سوریه را تقویت می کند