مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-06سياسي

ایمن سازی محورهای سیستان و بلوچستان بدون اعتبارات جدید امکان پذیر نیست


نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیازمند اعتبارات جدید هستیم.

- ، اظهار داشت: وضعیت راه های مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان مطلوب نیست و بسیاری از پروژه ها به دلیل کمبود اعتبار روند کندی را سپری می کنند.

وی به کمبود ماشین آلات راهداری در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت زیاد استان و کمبود ماشین آلات ادارات تابعه سازمان راهداری جهت خدمات دهی مناسب نیاز به امکانات و ماشین آلات مجهز داریم.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس افزود: بخشی از محور مواصلاتی دومک به چاه احمد (شهرستان زاهدان) به صورت مشارکتی توسط ساکنین منطقه احداث شده است که هم اکنون در معرض تخریب و مستهلک شدن قرار دارد.

وی تصریح کرد: محور مواصلاتی خاش به پشتکوه و محور مواصلاتی خاش به تمندان نیاز به روکش آسفالت دارد و 10 هزار تن قیر، جهت اسفالت پروژه های فوق الذکر، نیاز است.

نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخش های کورین و نصرت آباد در مجلس گفت: افزایش سهمیه قیر به پروژه های روکش آسفالت بالاخص محورهای زاهدان خاش و خاش سراوان به میزان حداقل 5000 تن ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی محورهای سیستان و بلوچستان بدون اعتبارات جدید امکان پذیر نیست

ایمن سازی محورهای سیستان و بلوچستان بدون اعتبارات جدید امکان پذیر نیست