مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:172022-02-06اجتماعي

آلاشت در مسیر تبدیل شدن به شهر ملی جاجیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، جلسه دینی و فرهنگی در مزار شهدای الاشت به همراه تهیه گزارش از کارگاه جاجیم بافی و بررسی فرآیند ملی شدن شهر جاجیم با حضور خبرنگاران سوادکوه برگزار شد.

* وجود خانه عالم در الاشت رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی در جلسه بررسی توانمندی های فرهنگی و دینی شهر الاشت و راهکارهای تقویت آن که در شهرداری این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه جاذبه های گردشگری و جغرافیایی شهر الاشت، توانمندی بزرگی برای فعالیت های فرهنگی و دینی است، گفت: الاشت 22 شهید تقدیم انقلاب کرده که نمونه ای از توانمندی های بالای آن در عرصه دینی و فرهنگی است.

حجت الاسلام مهدی صداقتی، افزود: صنایع دستی سوادکوه در سطح بالایی قرار دارد و از آن باید در مسیر تعالی استفاده کرد.

وی با اشاره به وجود خانه عالم در شهر الاشت آن را مهم ارزیابی کرد و خواستار همکاری شهرداری و شورای شهر الاشت برای تقویت هیأت های مذهبی و فعالیت های قرآنی شد.

*میدان داری مردم علی شالیکار نیز در جلسه بررسی توانمندی های فرهنگی الاشت و تقویت آن با گرامیداشت دهه فجر و تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) از حضور خبرنگاران شهرستان سوادکوه تقدیر کرد و با بیان اینکه در چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی و در طرح محله مهدوی می توان به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلاشت در مسیر تبدیل شدن به شهر ملی جاجیم

آلاشت در مسیر تبدیل شدن به شهر ملی جاجیم