مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-06اقتصادي

سرمایه گذاری 5 هزار میلیاردی چین در گلستان و مازندران برای توسعه برق


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: کشور چین به صورت فایناس حدود 5 هزار میلیارد تومان در دو استان گلستان و مازندران سرمایه گذاری در بخش برق می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسین افضلی در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های برق شهرستان گنبدکاووس در روستای تکه لر اظهار کرد: در دهه فجر امسال 9 پروژه در استان گلستان با اعتبار 133 میلیارد و 900 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: این پروژه ها در خصوص افزایش ظرفیت ایستگاه ها در شهرهای مختلف استان برای تامین برق، افزایش خطوط انتقال  برق بین شهرستان های مینودشت و گالیکش به علاوه خازن 10 مگاواتی 62 کیلو ولت در ایستگاه مراوه تپه است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان درباره نیروگاه هوتن در بخش مرزی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: مجوز این نیروگاه از شرکت توانیر اخذ شده و به محض مشخص شدن سرمایه گذار، عملیات اجرایی آن آغاز می شود و امید داریم در تابستان 1401 وارد مدار شود.

وی ادامه داد: این نیروگاه پنج مگاواتی با اعتبار 60 میلیارد تومان حدود 5 هزار خانوار را تحت پوشش قرار خواهد داد.

افضلی گفت: در قالب فاینانس کشور چین در حدود 5 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می کند که در این سرمایه گذاری 38 پروژه در دو استان مازندران و گلستان انجام می شود که از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 5 هزار میلیاردی چین در گلستان و مازندران برای توسعه برق

سرمایه گذاری 5 هزار میلیاردی چین در گلستان و مازندران برای توسعه برق