مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 10:072022-02-06سياسي

آزادی 130 نفر از مددجویان زندان های آذربایجان شرقی


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی از آزادی 130 نفر از مددجویان زندان های استان خبر داد.

- ، موسی خلیل الهی ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: در راستای سیاست های تحولی قوه قضاییه و کاهش جمعیت کیفری استان با تلاش همکاران قضایی و دادستان مرکز استان بخشی از زندانیان استان از طریق طرح پایش آزاد شده اند.

وی با بیان اینکه در زندان فعالیت های قرآنی و فرهنگی تربیتی خوبی در حال انجام بوده افزود: که در راستای اصلاح و بازپروری زندانیان و تحکیم بنیان خانواده به میمنت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 130 نفر از طریق اعطای نهاده های ارفاقی و مرخصی پایان حبس از زندان آزاد و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: همچنین به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر با مرخصی 750 نفر از زندانیان استان به مدت 15 روز موافقت شده است.

وی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر با تلاش و مساعی مددکاران و همیاران شورای حل اختلاف و رضایت اولیای دم مقتولان دو نفر از زندانیان محکوم به قصاص نفس از چوبه دار رهایی یافتند.

خلیل الهی با اشاره به فرهنگ صلح و سازش و ایجاد مصالحه فی مابین طرفین دعاوی درتعالیم اسلامی و تکالیف قانونی خصوصاً در پرونده های سنگین، اظهار داشت: توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه یکی از اولویت های دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 130 نفر از مددجویان زندان های آذربایجان شرقی

آزادی 130 نفر از مددجویان زندان های آذربایجان شرقی