مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-06اجتماعي

دادگستری کرمان مطالبات کارگری را پیگیری می کند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان پایان هر ماه لیست بنگاه های دارای بدهی و معوقه را دادگستری اعلام کند تا از طریق معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مطالبات قانونی و مشروع آن .

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان پایان هر ماه لیست بنگاه های دارای بدهی و معوقه را دادگستری اعلام کند تا از طریق معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مطالبات قانونی و مشروع آن ها پیگیری شده و آسیب های ناشی از این موارد کاهش یابد.

سیدمهدی قویدل در جلسه با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان بیان کرد: مسائل مربوط به امنیت و رفاه اجتماعی ارتباط مستقیمی با ارتقای سرمایه اجتماعی در جامعه، کاهش آسیب ها و جرایم، پویایی، رشد، توسعه و بالندگی مردم دارد.

وی افزود: علیرغم تلاش های انجام شده، یکی از مشکلات دستگاه های اجرایی، عدم انسجام و هماهنگی است که معمولاً دستگاه ها همگرایی و هماهنگی و همین امر منجر به انجام اقدامات جزیره ای و بخشی نگری می شود کما اینکه در بسیاری از اقدامات موازی کاری منجر به نتیجه عکس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری کرمان مطالبات کارگری را پیگیری می کند

دادگستری کرمان مطالبات کارگری را پیگیری می کند