مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 09:272022-02-06سياسي

رسالت نهاد رهبری در دانشگاه ها تحقق دانشگاه تراز اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، در مراسم تکریم و معارفه رییس شورای استانی خراسان رضوی گفت: - رییس نهاد رهبری در دانشگاه ها با تأکید بر اینکه تلقّی های ایجاد شده از رسالت نهاد رهبری در دانشگاه ها، بسیار متفاوت از مأموریت واقعی آن است، رسالت حقیقی این نهاد را زمینه سازی برای تحقق دانشگاه تراز انقلاب اسلامی معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، در مراسم تکریم و معارفه رییس شورای استانی خراسان رضوی گفت: بی تردید دانشگاه ها از حوزه های بسیار مهمی هستند که نهاد نمایندگی رهبری با دو مأموریت بزرگ نمایندگی رهبر معظم انقلاب و نمایندگی حوزه علمیه در آن حضور دارد.

رستمی با اشاره به اهمیت دانشگاه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، افزود: یکی از جا هایی که رهبر انقلاب فرمودند اگر در جایگاه رهبری نبودند، حتما در آن حضور می یافتند، سنگر دانشگاه است چنان که بعد از شهادت علامه مطهری (ره) نیز وقتی از امام خمینی (ره) سؤال شد که چه کسی می تواند خلأ حضور ایشان در دانشگاه را پر کند؟ امام فرمودند سیدعلی خامنه ای.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت نهاد رهبری در دانشگاه ها تحقق دانشگاه تراز اسلامی است

رسالت نهاد رهبری در دانشگاه ها تحقق دانشگاه تراز اسلامی است