مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 09:072022-02-06ورزشي

افشاگری عضو کمیته برگزاری مسابقات آیبا از مدال جهانی بوکس


به تازگی فایل صوتی و مکاتبات متنی منتسب به مسئولان فدراسیون بوکس در خصوص شیوه های غیر ورزشی برای کسب مدال جهانی در بوکس در فضای مجازی منتشر شده است.

- یک عضو فدراسیون جهانی بوکس اتهاماتی را به مسئولان فدراسیون و تیم ملی بوکس ایران وارد کرده است که شامل جعل مدرک و پیشنهاد برای خرید مدال در مسابقات جهانی می شود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی بوکس و ارسال نامه ای از آنها به فدراسیون جهانی گفت: علی استکی یکی از افراد غیرقابل قبول در بوکس ایران است.

شاید خیلی از افراد از رفتار و اقدامات او در مسابقات بین المللی خبر ندارند ولی من به واسطه مسئولیتی که در فدراسیون جهانی دارم به خوبی او را از نزدیک می شناسم.

این مقام مسئول در فدراسیون جهانی بوکس ادامه داد: دوستان ادعا می کنند در رقابتهای جهانی به مدال تاریخی بوکس دست پیدا کرده اند ولی مکالمات و مستندات خرید جدول بازی ها و تلاش برای فینالیست شدن دو نماینده شان از طرق غیر ورزشی موجود است.

مستندات درخواست مدال از طرف ثوری رییس فدراسیون بوکس موجود است و من این موارد را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی منتشر کرده ام.

وی افزود: مدرک مربیگری علیرضا استکی تا رقابتهای آسیایی دوبی جعل شده بود و در آنجا برگه امتحانی ایشان با کوروش ملایی عوض شد و در حالی که علی استکی انگلیسی نمی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری عضو کمیته برگزاری مسابقات آیبا از مدال جهانی بوکس

افشاگری عضو کمیته برگزاری مسابقات آیبا از مدال جهانی بوکس