مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 بهمن 1400 ساعت 01:272022-02-05ورزشي

جدال حساس شهرداری ارومیه مقابل شهرداری ورامین


تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته بیست و چهارم رقابت های دور برگشت لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری حساس به مصاف شهرداری ورامین می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، هفته بیست و چهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دل ها امروز یکشنبه 17 بهمن ماه با انجام هفت دیدار در شهرهای آمل، اصفهان، ارومیه (2 دیدار)، گنبد، رفسنجان و گرگان پیگیری می شود.

هم اکنون در فاصله سه هفته مانده به پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان تکلیف پنج تیم  فولاد سپاهان اصفهان، پیکان تهران، لبنیات هراز آمل، مقاومت یزد و شهرداری ارومیه به مرحله پلی آف قطعی شده است و هفت تیم دیگر برای کسب سه سهمیه باقی مانده تلاش می کنند.

در این میان تیم شهرداری ورامین (به عنوان میهمان این هفته شهرداری ارومیه) که تاکنون 27 امتیاز کسب کرده در صورت شکست مقابل حریف ارومیه ای از رسیدن به پلی آف محروم می ماند و این امر جدال شهرداری ها را بسیار سخت و حساس خواهد کرد.

شاگردان ساسان خداپرست در شهرداری ورامین در جدال با شهرداری ارومیه ای که با 14 برد و 41 امتیاز در رتبه پنجم جدول است کار بسیار سختی دارند و به طور یقین برای رسیدن به مرحله پلی آف هر آنچه در توان دارند به کار خواهند برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال حساس شهرداری ارومیه مقابل شهرداری ورامین

جدال حساس شهرداری ارومیه مقابل شهرداری ورامین