مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 23:572022-02-05فناوري

نوشیدن چای بعد از قتل همسر


19»/ دفاع از برادر با قتل پایان یافت/ انفجار گاز در تبریز با 2 کشته و 9 مصدوم/ فرود مرگبار پرواز آزمایشی/ سرقت با شگرد آش نذری/ سرقت دستگاه آندوسکوپی با لباس بیمار/ نگهبان پاساژ دزد از آب درآمد!/ نوشیدن چای بعد از قتل همسر - همراه بانک جعلیبا توجه به گسترش خدمات غیرحضوری، برخی افراد سودجو اقدام به کلاهبرداری از کاربران می کنند که باید توجه کافی در این زمینه صورت بگیرد.

کاربران حتما از نرم افزار های ضدویروس مطمئن و رمز عبور مناسب بر روی تلفن همراه استفاده کنند و در صورت فروش گوشی تلفن همراه گذرواژه و اطلاعات شخصی خود را حذف کنند.

مجرمان سایبری با طراحی همراه بانک های جعلی بدافزار و قرار دادن نرم افزار ها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و کارت بانکی کرده و از این طریق اقدام به سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می کنند.

کاربران بانکی با توجه به شیوه های مختلف کلاهبرداری سارقان اینترنتی برای دانلود نرم افزار های همراه بانک فقط از سایت های اصلی اقدام به عملیات بانکی مانند انتقال وجه خرید شارژ و یا هرگونه تراکنش مالی داشته باشند.

تلفن همراه خود را به نرم افزار های ضد بدافزار معتبر و به روزرسانی رسانی مستمر آن ها و سیستم عامل و مرورگر های وب مجهز کرده و اطلاعات رمز اول و دوم، کلمه عبور سامانه بانکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشیدن چای بعد از قتل همسر

نوشیدن چای بعد از قتل همسر