مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 22:072022-02-05سياسي

جزییات معافیت مطبوعات از پرداخت مالیات


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق تصویب کرد که نشریات و مطبوعات از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای چاپ و انتشار آگهی های تبلیغاتی در سال آینده معاف شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رحیم زارع در توضیح مصوبات عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه 1401 گفت: طبق کمیسیون تلفیق، نشریات و مطبوعات از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای چاپ و انتشار آگهی های تبلیغاتی در سال آینده معاف می شوند.

براین اساس، تبلیغات کالاها و خدمات داخلی در روزنامه ها و نشریات در سال 1401 مشمول جز (3) بند ( ب) ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده نخواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین به منظور کمک به آزادی زندانیان نیازمند در جرائم غیرعمد و کاهش آسیب های اجتماعی مترتب بر خانواده آنها ناشی از حضور سرپرست خانواده در زندان، مبلغ 3000 میلیارد ریال از منابع درآمد سالانه بندهای (ت) و (ج) ماده 24 قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث در اثر حوادث رانندگی ناشی از وسایل نقلیه به ستاد دیه کشور اختصاص داده می شود.

وزارت نفت نیز از طریق بخش خصوصی مجاز شد تمهیدات لازم جهت دو مورد را فراهم کند که شامل احداث واحدهای RCD در پالایشگاه های نفتی به منظور کاهش درصد گوگرد نفت کوره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات معافیت مطبوعات از پرداخت مالیات

جزییات معافیت مطبوعات از پرداخت مالیات