مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 19:522022-02-05سياسي

علما به عنوان چراغ راه ملت در ظلمت طاغوت درخشیدند


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: علما به عنوان چراغ راه ملت در ظلمت طاغوت درخشیدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی عصر امروز در مراسم همایش تجلیل از روحانیون مبارز و شهید شهرستان خلخال اظهار کرد: روحانیون به عنوان چراغ راه ملت در ظلمت طاغوت درخشیدند و با فداکاری و جانفشانی، راه حق و حقیقت را برای  مردم روشن کردند.

وی افزود: تاریخ مبارزات علمای شهرستان خلخال و عالم فقید آیت الله هبه الله یکتایی سرشار از رشادت است و روحانیون شهید و علمای مبارز سال ها در مقابل استکبار جهانی مقاومت کرده و حافظ هویت دینی و مذهبی کشور بودند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: دشمن به دنبال سلب هویت از کشور بود که با بصیرت روحانیون در سال های قبل از انقلاب مواجه شد و بعد از انقلاب نیز با بصیرت رهبران انقلاب، نقشه تمام دشمنان در خصوص انقلاب اسلامی برملا شد.

وی ادامه داد: از متولیان امور فرهنگی می خواهم در قالب برنامه های فرهنگی محور، چگونگی شکل گیری انقلاب و چرایی وقوع انقلاب اسلامی تهیه کنند تا این همه مجاهدت در راه این انقلاب که از سوی روحانیون انجام شده برای نسل نو بیان شود.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: اصلی ترین هدف امام راحل، مقاومت در برابر فزون خواهی استکبار در دنیا بود و توانست مقابل آنان ایستادگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما به عنوان چراغ راه ملت در ظلمت طاغوت درخشیدند

علما به عنوان چراغ راه ملت در ظلمت طاغوت درخشیدند