مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 19:372022-02-05اقتصادي

فرودگاه سنندج تا پایان بهمن فقط 2 روز در هفته پرواز دارد


مدیر فرودگاه های استان کردستان گفت: پروازهای فرودگاه سنندج تا پایان بهمن ماه فقط در روزهای یکشنبه و جمعه انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، استان یک میلیون و 600 هزار نفری کردستان تنها یک فرودگاه فعال دارد و آن هم در بسیاری ایام تعطیل بوده و هیچ پروازی در آن انجام نمی شود.

فرودگاه سنندج تا چندی پیش 6 روز در هفته به مقصد تهران پرواز داشت که به گفته امیرعباس نظری زاده مدیر فرودگاه سنندج به دلیل مسائل و مشکلات بین بخش خصوصی و شرکت هواپیمایی آسمان، تعداد پروازهای این فرودگاه به دو مورد در هفته کاهش یافته است.

وی افزود: برنامه کاهش پروازها از سوی این فرودگاه صورت نگرفته است و این فرودگاه سنندج آمادگی دارد در تمامی روزهای هفته بدون هیچ گونه مشکلی به شرکت های هواپیمایی و مردم استان خدمات پروازی ارائه دهد.

نظری زاده خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل این مشکل تا پایان بهمن ماه تنها در روزهای یکشنبه و جمعه و توسط شرکت قشم ایر در این فرودگاه برنامه پروازی داریم.

گفتنی است تا قبل از بروز این مشکل، شرکت هواپیمایی آسمان در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه در فرودگاه سنندج برنامه پروازی داشت.

در سال های گذشته در چندین مقطع پرواز سنندج - سلیمانیه عراق و سنندج - کیش در این فرودگاه برقرار شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه سنندج تا پایان بهمن فقط 2 روز در هفته پرواز دارد

فرودگاه سنندج تا پایان بهمن فقط 2 روز در هفته پرواز دارد