مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-05اقتصادي

بازدید استاندار کرمان از پروژه تصفیه خانه آب رفسنجان


استاندار کرمان به همراه جمعی از مسؤولان استان به منظور بازدید و افتتاح چند طرح به مناسبت دهه مبارک فجر به رفسنجان سفر کرد.

- طاهری مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان در حاشیه بازدید استاندار و مسؤولان شهرستان از طرح تصفیه خانه آب شرب رفسنجان اظهار کرد: شهرستان رفسنجان هم در بحث کمی و هم کیفی دچار چالش آب است.

در بخش کمی بخش جزیی آب از شهرستان دیگر به این شهرستان می رسد و 70 درصد آب از چاه ها و خود شهرستان تأمین می شود.

وی عنوان کرد: آبی که وارد رفسنجان می شود و آب خود شهرستان چندین سال است دچار افت کیفیت است، از سال 94 مطالعاتی انجام و سال 95 با مشارکت بخش خصوصی قرارداد سرمایه گذاری بسته شد و در 20 نقطه شهر رفسنجان طرحی به بهره برداری رسید و 20 دستگاه تصفیه خانه در نقاط مختلف شهر رفسنجان نصب شد و آبی که تصفیه می شود در حد آب بسته بندی و حتی باکیفیت تر است.

طاهری با بیان اینکه ابتدا برداشت هر لیتر آب با نرخ 30 هزار تومان و الان هر لیتر 135 تومان به صورت کارتی انجام می شود، افزود: اما طبق نظرسنجی های ما این موضوع مورد استقبال مردم واقع نشد و مردم دچار چالش شدند.

وی خاطرنشان کرد: رایزنی های متعددی شد که دولت تصفیه خانه کامل به صورت یکجا نصب کند که آب شهر رفسنجان تصفیه شود که همه مسؤولان قبلی و فعلی شهرستان رفسنجان دست به دست هم دادند، مطالعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار کرمان از پروژه تصفیه خانه آب رفسنجان

بازدید استاندار کرمان از پروژه تصفیه خانه آب رفسنجان