مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-05سياسي

ساماندهی70 درصد معتادان متجاهر تهران/افزایش ظرفیت نگهداری از معتادان به 20 هزار نفر


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه سران سه قوه در مبارزه با موادمخدر اهتمام و اراده جدی دارند، گفت: امید است با هم افزایی و بسیج همه منابع، - دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه سران سه قوه در مبارزه با موادمخدر اهتمام و اراده جدی دارند، گفت: امید است با هم افزایی و بسیج همه منابع، شرایط کشور در این حوزه بسیار بهتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکندر مؤمنی در ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر که در دبیرخانه ستاد مبارزه با موادمخدر برگزار شد، تقارن ایام الله دهه فجر با حلول ماه مبارک رجب را تبریک گفت و با اشاره به رویکرد این ستاد افزود: ستاد مبارزه با موادمخدر در 4 حوزه مقابله، پیشگیری، درمان و توانمندسازی، فعالیت هایی را انجام می دهد و همه این حوزه ها را، همسو با یکدیگر پیش می برد.

وی تصریح کرد: در حوزه مقابله، جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با موادمخدر قرار دارد و در این حوزه با ورود، قاچاق و توزیع موادمخدر مقابله و معتادان تجاهر را جمع آوری و ساماندهی می کند که تاکنون، در این راه، قریب به 4 هزار نفر شهید و 12 هزار نفر به درجه جانبازی نائل شده اند.

دبیرکل ستاد بیان کرد: بالاترین میزان کشفیات موادمخدر از آن جمهوری اسلامی ایران است و سازمان ملل چندین بار از ایران به دلیل مبارزه با موادمخدر در دنیا، درمان و توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی70 درصد معتادان متجاهر تهران/افزایش ظرفیت نگهداری از معتادان به 20 هزار نفر

ساماندهی70 درصد معتادان متجاهر تهران/افزایش ظرفیت نگهداری از معتادان به 20 هزار نفر