مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-05اجتماعي

اخذ مجوز تخلیه ساختمان راهور میدان ابوذر بیرجند


شهردار بیرجند از اخذ مجوز تخلیه ساختمان راهور داخل پروژه میدان اجتماعات و باغ ملی میدان ابوذر تا پایان امسال خبر داد و افزود: با توافقات انجام شده در حد ایستگاه پلیس ابنیه ای توسط شهرداری احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی بهترین شهردار بیرجند امروز در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند اظهارداشت: در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی، کتابخوانی، آموزش و پرورشی مبلغ 150 میلیون تومان به نهاد کتابخانه ها و 350 میلیون تومان به آموزش و پرورش کمک شده است.

وی افزود: شبانه روزی شدن و راه اندازی گرم خانه مجتمع  فوریت های خدمات اجتماعی شهرداری جهت پذیرش و ارائه خدمات به آسیب دیدگان اجتماعی و افراد بی سرپناه با کمک سازمان های مردمی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پارک آزادی بیرجند با ظرفیت 248 نفر که 90 نفر خودمعرف و 35 نیز کارتن خواب بوده است.

شهردار بیرجند تصریح کرد: مهم ترین مشکل افراد بی سرپناه بیش از آنکه مساعدت های مالی باشد، درخواست کار و برگشت به چرخه فعالیت های اجتماعی و شغل است.

بهترین از طرح خواهر خواندگی بیرجند در راستای معرفی و سرمایه گذاری های مادی و معنوی و توسعه شهری با یکی از شهرهای مطرح جهانی خبر داد و گفت: در این راستا برنامه ریزی و مکاتباتی با نمایندگی وزارت امورخارجه در بیرجند شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز تخلیه ساختمان راهور میدان ابوذر بیرجند

اخذ مجوز تخلیه ساختمان راهور میدان ابوذر بیرجند