مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-05اقتصادي

بساط مدرسان الکی بورس جمع می شود؟


یک مدرس بازار سرمایه از تدوین منشوری برای مدرسین بازار سرمایه خبر داد و گفت: هر مدرسی که قصد آموزش داشته باشد، ملزم به امضای این منشور است.

- یک مدرس بازار سرمایه از تدوین منشوری برای مدرسین بازار سرمایه خبر داد و گفت: هر مدرسی که قصد آموزش داشته باشد، ملزم به امضای این منشور است.

نوید خاندوزی در گفت و گو با ایسنا، درباره تدوین منشور اخلاقی مدرسین بازار سرمایه گفت: هدف اول تدوین چنین منشوری باب توسعه آموزش و رفع موانع پیش روی هر فردی است که توانایی آموزش مباحث مالی و بورسی از هر نقطه در کشور را دارد.

قرار بر این است تا شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس با ساماندهی به این موضوع محدودیت ها را از بین ببرد، همچنین در مرام نامه ای که تدوین شده مباحث بسیار ساده، کلی و اخلاقی یعنی موضوعاتی که هر مدرسی آن را می پذیرد و قطعا در شیوه تدریس خود بکار می برد ذکر شده است.

وی ادامه داد: در مرحله نخست بندهای عنوان شده را باید پذیرفت و مرحله بعد مشخصات هر فرد درج می شود و پس از بررسی نهایی در لیست مدرسین شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس قرار می گیرد.

ساماندهی حوزه آموزش مهمترین هدف تدوین منشور اخلاقی مدرسین بازار سرمایه است و افرادی که علاقه مند به فعالیت در این حوزه هستند بتوانند با کمترین موانع و نظارت اولیه فعالیت خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط مدرسان الکی بورس جمع می شود؟

بساط مدرسان الکی بورس جمع می شود؟