مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-05اجتماعي

اجرای طرح تولید خشکاله در شرق تهران


معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 تهران از اجرای طرح تولید خشکاله با هدف کاهش پسماند، حفظ محیط زیست و جلوگیری از تولید شیرابه در شرق تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احسان صفایی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 درباره طرح خشکاله و تبدیل پوست میوه ها وخشک کردن آنها توسط خانواده وتبدیل آن به خوراک دام است، گفت : طرح تولید خشکاله در حال حاضر با نصب بنر های اطلاع رسانی در غرف بازیافت  و فعالیت آموزشگران بازیافت در نواحی چهارگانه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه 16 غرفه بازیافت و یک کلبه گلماند در منطقه 13 فعال است ، افزود : شهروندان با مراجعه  به غرف بازیافت محل سکونت خود، می توانند  زباله های خشک شده را به غرف بازیافت یا ماشین های جمع آوری بازیافت تحویل دهند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 13 ، مدیریت بهینه انواع پسماندهای تولیدی با رویکرد کاهش تولید، افزایش حداکثری تفکیک در مبداء، استفاده مجدد و کاهش دفن را از اهداف اجرای طرح تولید  خشکاله  نام برد و افزود : یک خانواده چهار نفره با تفکیک زباله ها در خانه ، بازیافت آنها و تهیه کمپوست در هر سال می توانند زباله های خود را از یک هزار گیلوگرم به کمتر از 100 کیلوگرم کاهش دهند، از این رو ، اجرای طرح خشکاله  و آموزش مراحل آن به شهروندان می تواند عادت های ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تولید خشکاله در شرق تهران

اجرای طرح تولید خشکاله در شرق تهران