مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 14:422022-02-05پزشكي

7 بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای دهلران بستری هستند


سرپرست بیمارستان شهدای دهلران گفت: در حال حاضر هفت بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای دهلران بستری هستند.

- معصومه نیازی در گفتگو با ، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در دستور کار خود داشته باشند وی تصریح کرد: در حال حاضر 10 پزشک متخصص در بیمارستان شهدا مستقر هستند.

وی یادآور شد: بیمارستان شهدای دهلران جزو سطح یک طبقه بندی بوده و در بیمارستان های سطح یک فقط متخصص جراحی عمومی، زنان و زایمان، بیهوشی، داخلی و اطفال الزامی است ولی در این بیمارستان در حال حاضر علاوه بر پزشکان فوق، متخصص رادیولوژی، قلب و عروق و اعصاب و روان نیز حضور دارند.

سرپرست بیمارستان شهدای دهلران به تعویض و راه اندازی دستگاه سی تی اسکن در این بیمارستان اشاره و تاکید کرد: تامین و راه اندازی یک دستگاه اکسیژن ساز از طریق رایزنی با شرکت های نفتی منطقه از دیگر اقدامات است.

نیازی اضافه کرد: تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز بخش کرونا از طریق رایزنی با دانشگاه از دیگر خدمات به بیماران کرونایی است.

وی خریداری یک دستگاه دیالیز به ارزش 6 میلیارد ریال را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: راه اندازی سیستم نوبت دهی تلفنی بیمارستان و 2 نفره شدن پزشکان اورژانس با شروع پیک ششم از دیگر اقدامات در راستای تسهیل در ارائه خدمات به ارباب رجوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای دهلران بستری هستند

7 بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای دهلران بستری هستند