مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 12:422022-02-05سياسي

35 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در آذربایجان شرقی با کمک خیّرین آزاد شدند


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر 35 نفر از زندانیان استان با کمک 4 میلیارد و 700 میلیون ریالی خیرین استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر 35 نفر از زندانیان استان با کمک 4 میلیارد و 700 میلیون ریالی خیرین استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

موسی خلیل الهی ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه مردم استان در امور خیر سوابق درخشانی داشته و همیشه پیشقدم بودند، اظهار کرد: این موضوع یک مزیت و ظرفیت بزرگی برای استان محسوب می شود و باید از این ظرفیت عظیم در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بهره مند شویم.

وی با تاکید بر فرهنگ صلح و سازش و ایجاد مصالحه مابین طرفین دعاوی در تعالیم اسلامی و تکالیف قانونی به ویژه در پرونده های سنگین یادآور شد: توسعه ی فرهنگ صلح و سازش در جامعه یکی از اولویت های دستگاه قضایی است لذا در این خصوص اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان شرقی، وی در پایان تاکید کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 22 نفر از زندانیان محکوم به قصاص با گذشت بلند منشانه اولیای دم درسایه ی تلاش و مساعدت سفیران صلح، مددکاران زندان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در آذربایجان شرقی با کمک خیّرین آزاد شدند

35 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در آذربایجان شرقی با کمک خیّرین آزاد شدند