مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-05اقتصادي

صنعت هتل داری رکن اصلی توسعه گردشگری است


سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش صنعت گردشگری را صنعت مادر و گره خورده با هتل داری دانست و گفت: فعالیت در این حوزه با الزام بر ارائه خدمات با کیفیت، - به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی در دیدار با اعضای جامعه هتلداران و مراکز اقامتی کیش با توجه ویژه به صنعت هتل داری به عنوان رکن اساسی گردشگری، گفت: هتلداران به عنوان یک صنعت مهم و قوی باید برنامه ریزی هایی داشته باشند که با تغییر دولت ها یا مدیران ضربه نخورند.

وی فرهنگ کار در حوزه گردشگری را نادرست عنوان کرد و با بیان این مطلب که زیرساخت های مناسب آن وجود ندارد، افزود: فرهنگ، با زور و بخشنامه قابل اعمال نیست و مدیران گردشگری به موجب عدم وجود فرهنگ کار صحیح در این حوزه، به ناچار درگیر موضوعات داخلی و نیروها شده و آرمان های زیاد خود را از دست می دهند.

سرپرست سازمان با بیان این مطلب که، خانه های کارگری و مدیران در حال تبدیل به بحران جدی است، گفت: یکی از بهترین راه ها برای رفع این معضل، انبوه سازی سریع در بندر چارک است.

لواسانی با اشاره به ظرفیت های زمین، و زیرساخت های موجود مانند آب و برق در چارک، با بیان این مطلب که امکان انبوه سازی سریع در بندر چارک وجود دارد، گفت: ساخت اقامت گاه های مختلف در چارک قطعا اتفاق خواهد افتاد، و سود با افرادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت هتل داری رکن اصلی توسعه گردشگری است

صنعت هتل داری رکن اصلی توسعه گردشگری است