مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1400 ساعت 11:522022-02-05سياسي

آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای مواجهه با موج ششم کرونا


استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط تصویری با جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهور، گزارشی از آخرین وضعیت ویورس کرونا در استان ارائه کرد و از آمادگی کامل بیمارستان ها و مراکز درمانی استان برای مواجهه با موج ششم کرونا خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در ارتباط تصویری با جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهور، گزارشی از آخرین وضعیت ویورس کرونا در استان ارائه کرد و از آمادگی کامل بیمارستان ها و مراکز درمانی استان برای مواجهه با موج ششم کرونا خبر داد.

عابدین خرّم در این جلسه با بیان اینکه 13 شهرستان استان در وضعیت زرد، 7 شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان، 443 نفر است و از نظر تخت های بیمارستانی برای افزایش احتمالی بیماران، وضعیت مناسبی داریم.

وی درخصوص آخرین آمار واکسیناسیون در استان نیز گفت: 92 درصد از جمعیت استان دز اول، 84 درصد دز دوم و 35 درصد دز سوم را تزریق کرده اند و استقبال خوبی از دز سوم شده است.

وی با بیان اینکه میزان فوتی های کرونا در استان نسبت به قبل از آغاز موج ششم افزایشی نداشته است، خاطرنشان کرد: اکنون تعداد فوتی های کرونا در استان روزانه حداکثر دو نفر است و در برخی روزها نیز هیچ مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای مواجهه با موج ششم کرونا

آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای مواجهه با موج ششم کرونا